Program


MU Színház: Baby Bumm - kitettségi hatások

MU Színház: Baby Bumm - kitettségi hatások

A Baby Bumm-ban kisbabás anyukákat és a babáikat látjuk a színpadon. A szülővé válásról és az utána következő első év tapasztalatairól szóló saját történeteken alapuló, közösségi előadás tétje, hogy az anyaság és a kisbabalét ne szoruljon ki a láthatóság tereiből, és ne is legyen beburkolva a politikai korrektség általános cukiság-mázába.

Nincs aktuális előadás

Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!

Utolsó előadás dátuma: 2022. október 2. vasárnap, 17:00

MU Színház: Baby Bumm – kitettségi hatások
A MU Színház Közhasznú Nonprofit Kft közösségi színházi előadása.

időtartam: 60 perc
korosztály: 16+

Figyelem, az előadás alatt babasírás és más érzelmileg felkavaró hang- és látványhatások előfordulhatnak!

És akkor BUMM! Megszületett. Indul a kitettségi hatás… Minek vagyunk kitéve? Egy babának, a nagy érzelmeknek, a testünk állapotának, az alváshiánynak, a hormonoknak, a felelősségnek, a fülrepesztő sírásnak, az érzésnek, hogy már soha nem lesz olyan, mint előtte volt. Elcserélném egy csokisnápolyiért! Jaj dehogy, nem nem… Miért vagyunk kitéve a színpadra? Néztek? Nézzetek! A puszta kitettségi hatás (vö: szociálpszichológia) nagyjából annyit tesz, hogy akit többet látunk, azt szimpatikusabbnak találjuk, anélkül, hogy bármilyen interakcióba kerülnénk vele. Itt pedig még interakció is előfordulhat.

A Baby Bumm-ban kisbabás anyukákat és a babáikat látjuk a színpadon. A szülővé válásról és az utána következő első év tapasztalatairól szóló saját történeteken alapuló, közösségi előadás tétje, hogy az anyaság és a kisbabalét ne szoruljon ki a láthatóság tereiből, és ne is legyen beburkolva a politikai korrektség általános cukiság-mázába. A “puszta kitettség” egyszerre szociálpszichológiai és mivel szemlélhető testekről van szó, színházi jelenség. Mi történik, ha a társadalmi terek helyett egy black box színpadra helyezzük a baby-ket és anyukáikat? Merjük nézni őket? Cukiság a köbön? Túlzott realizmus? Milyen egy kismama igaziból? Mennyit bukik egy baby? Ezúttal nem kell ,,jól viselkedni”, szabad viszont szoptatni, karattyolni és bömbölni, és mindezt kivételesen még nézni is szabad.

Rendező: Sebők Bori
Drámainstruktor: Török Tímea
Dramaturg: Herczog Noémi
Szöveg: A játszók írásai és improvizációi alapján írta és szerkesztette: Sebők Bori és Török Tímea

Játsszák: Balogh Szilvi, Csábi Anna, Móga Piroska, Németh Vercsi,
Oláhné Czeizing Hedvig, Pénzváltó Zsófia, Szabó Veronika, Sztripszky Hanna

Produkciós vezető: Erős Balázs

Az előadás létrehozását és forgalmazását az Emberi Erőforrások Minisztériuma támogatta.

Ajánlatunk


Berlioz kései operanyitánya, a Beatrix és Benedek izgalmas, dinamikus zene. Csajkovszkij Hegedűversenye a 19. egyik legnépszerűbb versenyműve: egyszerre virtuóz és bensőséges. César Franck d-moll szimfóniája pedig a belga származású francia szerző német komolyságot árasztó opus magnuma.

A Vízkereszt viharos tengerrel, hajótöréssel, gyásszal kezdődik, és három házassággal ér véget. A kettő között viharos szerelmek ütköznek, egy részük csaknem hajótöréssel végződik.

A tíz éve, Bamakóban alakult együttes női előadói minden kreatív zenei megnyilvánulásukban szót emelnek a nők jogaiért és az erőszak felszámolásáért. Gazdag, dallamos muzsikájukban a pánafrikai hagyományokat a kortárs popdalokat idéző stílusjegyekkel ötvözik.

Figyelem! A vásárlási időkorlát hamarosan lejár!
becsült lejárati idő:
00:00

tétel a kosárban

összesen:


Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!